8 Rad Jak Dobrze Jeść I… Chudnąć

Kolejna dieta nie zadziałała? Masz już dość tego, co widzisz w lustrze? A co by było gdybym Ci powiedział, że możesz dobrze jeść i jeszcze chudnąć. Jak to możliwe? Jak możesz jeść i nie tyć albo wręcz chudnąć. Oto dziesięć prostych rad, które pokażą Ci
jak jeść i chudnąć.
1. Jedz pięć razy dziennie

Tak dobrze czytasz. Jeśli chcesz schudnąć i jeść tyle samo, to najlepiej, jeśli zaczniesz jeść pięć razy dziennie. Oczywiście nie masz jeść pięciu dużych posiłków każdego dnia. Chodzi o to, żeby jeść kilka razy, ale mniejsze porcje. Nadal zjesz tyle samo, ale w inny sposób.

W jaki sposób jedzenie kilku posiłków pozwoli Ci schudnąć?

No cóż. Kiedy nasz organizm odczuwa głód przez dłuższy czas, nastawia się na tryb przetrwania. Przestawia się na gromadzenie zapasów, zamiast na spalanie tego, co jesz. W rezultacie jedząc duży posiłek po np. 8 godzinach bez jedzenia, większość z tego co zjadasz, odkłada się jako tkanka tłuszczowa.
2. Napij się

Bardzo ważne jest nie tylko to, co jesz, ale również, co pijesz. Czasami nasz umysł oszukuje nas i myli głód z pragnieniem. Dlatego dobrze jest przed posiłkiem wypić szklankę wody. Dzięki temu nie tylko mniej będzie Ci się chciało jeść, ale również szybciej się nasycisz. Po prostu żołądek szybciej się wypełni.
3. Jedz przekąski

To że nachodzi nas ochota na jedzenie między posiłkami, to nic nadzwyczajnego. Przekąski są czymś normalnym. Czasami tak jest, że jednego dnia chce Ci się jeść bardziej a innego mniej. Jednak czy można podjadać między posiłkami i chudnąć?

Oczywiście, że można grunt to nie jeść wysokokalorycznych przekąsek. Zamiast batonów, chipsów, czekolad, drożdżówek i tym podobnych, zjedz jabłko albo inny owoc. Nawet zwykły jogurt z dodatkiem np. orzechów albo soku malinowego, nasyci Cię na kilka godzin, a jednocześnie ma mało kalorii.
4. Przygotuj się

Brakuje Ci czasu? Nie mas chwili, żeby przygotować porządny obiad, śniadanie? Co wtedy? Pizza, baton, chipsy. No właśnie, tak to to wygląda, jeśli nie przygotujesz się.

Na czym polega przygotowanie się? Przede wszystkim na tym, że kiedy zachce Ci się jeść, masz coś zdrowego albo małokalorycznego do jedzenia. Nie musisz więc sięgać po batona albo inne wysokokaloryczne szybkie jedzenie, bo masz „lepszą” alternatywę.
5. Naucz się kupować

Odchudzanie zaczyna się w sklepie. Tak dobrze czytasz. Jeśli kupujesz jedzenie, przez które nie będziesz tyć, to nie przytyjesz. Dosłownie ruch wózka w sklepie decyduje, o tym czy przytyjesz, czy nie.

Pamiętaj. Mądre zakupy bez kupowania słodyczy, napojów gazowanych i innego kalorycznego paskudztwa, to pierwszy i ogromnie ważny krok do schudnięcia.
6. Kontroluj

Naucz się kontrolować porcje jedzenia. Jest to jedna z podstawowych zasad, jeśli chcesz schudnąć. Żeby skutecznie kontrolować to, co jesz, musisz wiedzieć ile tak naprawdę jesz. Tylko się nam wydaje, że jemy mało. Prawda jest taka, że spiesząc się albo będąc głodnym, bardzo łatwo jest nam sięgnąć po dodatkową porcję jedzenia, mimo że tego nie potrzebujemy.

Tutaj znajdziesz dobry artykuł o tym jak kontrolować porcje jedzenia.
7. Nie pozbawiaj się składników odżywczych

Diety nastawione na jedną grupę składników odżywczych np. diety wysokobiałkowe, nigdy nie są dobrym pomysłem. Dlaczego? Dlatego, że jesteśmy ludźmi i potrzebujemy pewnych substancji do normalnego życia. Przez pozbawianie się którychś składników diety obciążasz swój organizm i pozbawiasz go ważnych składników, które pozwalają mu normalnie funkcjonować.
8. Tnij i licz!

Czasami można ograniczyć kalorie przez bardzo prostą sztuczkę. Przykładowo zwykła bułka na śniadanie ma około 150-200 kalorii. Zabierz z niej ser i majonez albo inne sosy, a bułka będzie miała już tylko 100-150 kalorii. Taki prosty zabieg, a na dłuższą metę pozwoli Ci obciąć dużo kalorii z codziennej diety.
9. Przejdź na „pełnoziarnistość”

Jest bardzo dużo powodów, dlaczego lepiej jest jeść pieczywo pełnoziarniste niż tzw. białe pieczywo. Pieczywo pełnoziarniste jest pełne błonnika i substancji odżywczych. Białe pieczywo jest ich wręcz pozbawione.

Od dzisiaj przestań kupować takie pieczywo i zmień je na pełnoziarniste. Gwarantuję Ci, że jeśli dokonasz tylko takiej prostej zmiany „ograniczysz” ilość kalorii, które spożywasz, a jednocześnie dalej będziesz jeść tyle samo.
10. Skończ z bombelkami

Co tu dużo mówić. Napoje gazowane nie mają miejsca w zdrowej diecie i są wręcz zabronione dla osób, które chcą schudnąć. Musisz unikać wszelkiego rodzaju napojów gazowanych. Są one pełne kalorii i cukru. Nic nie da Ci też picie „dietetycznych” wersji napojów. Słyszałem o badaniach, w których udowodniono, że prawie 43% ludzi, którzy piją dietetyczne wersje napojów przybierają na wadze więcej niż Ci którzy piją normalne wersje napojów gazowanych.

Krótko mówiąc, jeśli chcesz schudnąć albo jeść więcej wyeliminuj ze swojej diety napie gazowane i zastąp je czymś zdrowym. Najlepszym wyborem jest tutaj zwykła woda mineralna. Gasi ona pragnienie, a dodatkowo jeszcze pomaga lepiej funkcjonować Twojemu układowi pokarmowemu.

Drugim dobrym wyborem są soki owocowe. Nie, nie takie, jakie możesz kupić w sklepie, bo zwykle są one równie, jeśli nie bardziej kaloryczne niż Cola i jej odpowiedniki. Kup trochę pomarańczy i wyciśnij je ręcznie. Już z trzech sztuk możesz mieć solidną szklankę pysznego soku.
Podsumowując

Teraz już wiesz, jak jeść więcej i dalej chudnąć. Widzisz, że to wcale nie jest aż takie trudne i skomplikowane, jakby się mogło wydawać. Nawet ktoś, kto ma mało czasu może sobie na to pozwolić.

Nie ma sensu głodzić się, przechodzić na restrykcyjne diety itp. bo to i tak się nie sprawdza. Żeby schudnąć po prostu musisz zmienić swoje nawyki żywieniowe i kontrolować to, co jesz a z czasem zobaczysz efekty.

Informacje:

varicolen skład I moctivin skład I bioxyn sklep I ravestin promocja

admin Autor

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *