Aktywność fizyczna dla osób starszych i młodszych

Aktywność fizyczna to jeden z najważniejszych elementów zdrowego trybu życia. Bez ruchu ciało wiotczeje, a energia ucieka, sam człowiek natomiast staje się ospały, a co za tym idzie, często nieszczęśliwy.

Ćwiczenia i ruch polecane są każdemu człowiekowi, nie zależnie od jego wieku. Ćwiczenia pomagają zachować piękną sylwetkę, a także dodają energii i poprawiają pracę całego organizmu. Musisz jednak pamiętać, że tylko regularne ćwiczenia dają efekty – nie wystarczy biegać przez 2 tygodnie, a następnie przez miesiąc nie robić nic, bo nie będzie to miało sensu – w okresie „nieróbstwa” stracisz wszystko, co wypracowałaś/wypracowałeś do tej pory.

Przed rozpoczęciem regularnego treningu, warto jest zasięgnąć porady specjalisty, aby dopasować zestaw ćwiczeń do swoich potrzeb. Często bywa tak, że ludzie, którzy zaczynają swoją aktywność fizyczną, nie mają pojęcia, które ćwiczenia wybrać, a co za tym idzie, wybierają takie, które niestety mogą im zaszkodzić. I tak, osoba z problemami kręgosłupa, wybiera tzw. brzuszki, jako ćwiczenie wzmacniające mięśnie brzucha. Jest to wielki błąd, ponieważ brzuszki obciążają kręgosłup i nie są zalecane osobom z takimi problemami.

Wybierając więc ćwiczenia, rób to z głową, rozważając wcześniej wszystkie za i przeciw.

Ćwiczenia fizyczne mogą być nie tylko sposobem na polepszenie samopoczucia, ale także elementem wspomagającym kurację wyszczuplającą. Jeśli zamierzasz schudnąć, pamiętaj, że sama zmiana w odżywianiu nie wystarczy, potrzebny jest również wysiłek fizyczny.

Źródło:

varicolen stosowanie I moctivin sklep I bioxyn czy mozna kupic w aptece I sliminazer co to jest

admin Autor

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *