Czy dieta białkowa dr Pierre Dukana powoduje spadek wagi?

Dieta białkowa nakazuje zwiększenia ilość białka w posiłkach jest to kluczem skutecznego odchudzania

Dieta nisko węglowodanowa, czyli dieta białkowa wypełniona jest proteinami i solidnym planem odchudzającym. Świadomość o pomoc białka w odchudzaniu jest związana z badaniami nad ich właściwościami zaspokajania głodu. Badania wykazały, że białko może być w stanie zaspokoić głód lepiej niż tłuszcze lub węglowodany. Dieta bogata w białka, niską zawartość tłuszczu, może pomóc Ci jeść mniej kalorii i stracić na wadze.

Badania nad białkiem
Naukowcy wykazali, że dieta nisko węglowodanowa jest najbardziej skuteczna w zmniejszaniu głodu i promowaniu utraty wagi, przynajmniej w krótkiej perspektywie czasu, dodatkowo umiarkowane ćwiczenia jak spacer 30 minutowy wzmaga utratę tłuszczu.

Wyższa zawartość protein w diecie przy posiłku i przekąskach może pomóc lepiej kontrolować apetyt i wagę, zgodnie z literaturą naukową.

Należy również uwzględnić błonnik i niektóre zdrowe tłuszcze.
Co to jest dieta białkowa?
czydietawysokobialkowadrpierredukanapowodujespadekwagi1

Chude mięso, przygotowywane bez użycia tłuszczu.

Instytut Medycyny zaleca spożycie białka w wysokości od 10 do 35 procent wszystkich kalorii dla normalnych, zdrowych dorosłych ludzi. Na przykład, jeśli dieta zawiera 1800 kalorii, można w bezpiecznie spożywać 45 g do 218 g białka dziennie.

Jedzenia aż 35 procent kalorii może być trudne dla większości ludzi, którzy prawdopodobnie nie przestrzegają zdrowej diety.
Badacze sugerują, zwiększając spożycie białka do około 120 gramów dziennie w celach odchudzających, że należy być ostrożnym, i należy skontaktować się z lekarzem przed dodaniem dużej ilości białka w diecie, jeżeli nie znasz stanu swojego zdrowia.

Najlepsze źródła białka
Jeśli chcesz zwiększyć ilość spożywanego białka w diecie, spróbuj dodać chude lub o niskiej zawartości tłuszczu źródła protein, do każdego posiłku i przekąski. Należy uważać, i wybrać źródła białek, które zawierają mało tłuszczu, jak to tylko możliwe, ze źródeł, takich jak soja, odtłuszczone mleczne produkty, jaj, chude mięso, ryby i drób.

I pamiętać należy również, żeby jeść zdrowe węglowodany, takie jak owoce, warzywa, produkty pełnoziarniste i zdrowe tłuszcze znajdują się w olejach roślinnych, orzechach, nasionach, omega-3 zawarty w rybach i awokado. Dieta, żeby były o wiele skuteczniejsza, powinna obejmować regularną aktywność fizyczną i zawierać produkty, które mogą być włączone do ogólnego stylu życia.
Dieta białkowa Dukana: Jak to działa?
czydietawysokobialkowadrpierredukanapowodujespadekwagi2

Pieczona ryba bogatym źródłem omega-3.

Poprzez drastyczne ograniczenie węglowodanów do zaledwie ułamek typowego twojego spożycia na co dzień, ciało przechodzi w stanu metaboliczny zwany ketozą, w której spala własny tłuszcz zamieniając go na paliwo. Normalnie organizm spala węglowodany jako paliwo – to jest głównym źródłem paliwa dla mózgu, serca i wielu innych narządów. Osoba w ketozie pobiera energię z ciał ketonowych, które są paliwem powstałym w wyniku rozpadu tłuszczu. Gdy ciało jest w ketozie, to czujemy się mniej głodni, a więc prawdopodobnie, będziesz jeść mniej niż wcześniej. Jednakże ketoza może również powodować problemy zdrowotne, takie jak niewydolność nerek.

W rezultacie, twoje ciało zmienia się z silnika do spalania węglowodanów w silnik do spalania tłuszczu. Zamiast więc opierać dietę na dużej ilości węglowodanów, i zużywać ich jako energie, i pozostawiając swoje zapasy tłuszczu (biodra, brzuch i uda), twoje zapasy tłuszczu stają się głównym źródłem energii. Rzekomym rezultatem w czasie diety białkowej jest utrata wagi.

W teorii jest to, plan działania dieta białkowa składa się:
Faza (uderzeniowa) 1 – sprzyja szybkiej utracie wagi. Zalecane jest pozostać na tym etapie w od 1-10 dni, oczekuje się utraty wagi w wysokości 7 kg w ciągu 5 dni.

W faza (naprzemienna) 2 – może trwać miesiące, w zależności od tego, jak wiele wagi chcesz stracić, organizm dostosowuje się do utraty wagi i jadłospisu. Dukan zaleca, trzyma się tej fazy aż do osiągnięcia wagi celowej, tu utrata wagi już jest wolniejsza.

Faza (utrwalenia) 3 – jest niezwykle ważna, jest to okres między utratą masy ciała i utrzymaniem jej, tu nie oczekuje się utraty wagi. To jest czas, kiedy organizm jest podatny na efekt jo-jo i powrót kilogramów, jak napisano w książce. Ale jeśli się w tej fazie pozostaniesz pięć dni na każdy utracony kilogram, unikniesz powrotu kilogramów.

Faza (stabilizacji) 4 – powinna trwać przez całe życie. Jak stracisz wagę na dobre, powrócisz do normalnego jedzenia, z tym że raz w tygodniu wrócisz na cały dzień do jadłospisu z fazy 1.

Więcej na temat faz dowiesz się w artykule: fazy co należy wiedzieć.

Co mówią eksperci o diecie białkowej
Będziesz na pewno chudnąć na tej diecie, ponieważ drastycznie ograniczenia spożycie kalorii planie protal, ale nie ilości jedzenie.Brak węglowodanów pomaga także zmniejszyć głód. Mówią, że ten plan jedzenia nie obejmuje wszystkich składniki odżywczych potrzebnych dla zdrowia.

Spożywanie raz dziennie multiwitamin nie zrekompensuje odżywczej dobroci z owoców, pełnego ziarna i zdrowych tłuszczów, których jest niewiele na początku w diecie.

Podczas diety białkowej mogą wystąpić
To jest niezdrowe schudnąć tak szybko, bo nie tylko stracić tłuszcz i płyny, ale cenny masę mięśniową, co jest bardzo trudne do zastąpienia, zwłaszcza, z wiekiem.

Zaparcia, nieświeży oddech, suchość w ustach i zmęczenie.

Jeśli masz problemy z nerkami skontaktuj się z lekarzem, ponieważ duża ilość białka obciąża nerki.

Na stronie możesz znaleźć odpowiedzi jak zmniejszyć ryzyko wymienionych objawów.

Dlatego pij przynajmniej 2 litry wody dziennie będąc na diecie.

Jeżeli już znalazłeś się na najlepszej polskiej stronie na temat odchudzani, zapoznaj się z resztą artykułów.

Zobacz źródło informacji:

varicolen co to jest I moctivin sklad I bioxyn opinie I sliminazer plastry

admin Autor

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *